Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2022 18:05 - Големи извинения!
Автор: vacsine Категория: Бизнес   
Прочетен: 4785 Коментари: 24 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

След като днес Ванката посочи списанието, намерих тази (негова надявам се статия).
Т. е. изказвам извиненията си, че съм смятал, че няма ни една статия в международно списание. Поправям се и няма да го наричам менте.


Тагове:   извинения,


Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. librarian - :-):-):-)
28.05.2022 18:16
БАААААСИ дето вика другото "мое" аз! :-):-)
Тъкмо и аз четох същото!
Не се отмятам от ОБЕЩАНИЕТО СИ, НО ТОВА НЕ ГО БРОЯ, ЗАЩОТО НЕ Е ДАЕНО ОТ "ВЕЛИКИЯ ХИМИК"! :-):-)
Тоест, при това положение, да намерят мои статии сами детеливчовците, тетеВенцитата, пръцковците и прочее! :-):-)

Естествено запазвам си правото когато реша да се позабавлявам с подскачането на някои "икономисти" тук, да изпълня другото си обещание! :-):-)
А то е, ако някой не е разбрал правилно:
..... Публикувам текст на икономическа тематика тук, в блога!
..... Веднага уведомявам на коя дата и къде ще бъде публикувано абсолютно същото! Естествено говорим за медии, които се валидиране като съществуващи отдавна и с традиции!
..... На посочената от мене дата проверяваме дали съм "познала"! :-):-) Тоест, виждат и зеленеят :-):-) детелинчовците, че точно същото се публикува 5 да речем дни по-късно от тукашната публикация!
АКО ТОВА Е ТАКА, ДЕТЕЛИНЧО СПИРА ДА ПУБЛИКУВА, А ТЕТЕВЕНЦИ ДА КРЕТЕНЕЕ, ЧЕ КЪМ СТАР!
Защото след 13-ти коментар тук https://vacsine.blog.bg/biznes/2022/05/24/spomeni-ot-bydeshteto.1819450 такава наглост и подлост от vv1951 ми се струва малко лай.арска, не дори подла!
цитирай
2. vacsine - БАААААСИ дето вика другото &quo...
28.05.2022 18:19
librarian написа:
БАААААСИ дето вика другото "мое" аз! :-):-)
Тъкмо и аз четох същото!
Не се отмятам от ОБЕЩАНИЕТО СИ, НО ТОВА НЕ ГО БРОЯ, ЗАЩОТО НЕ Е ДАЕНО ОТ "ВЕЛИКИЯ ХИМИК"! :-):-)
Тоест, при това положение, да намерят мои статии сами детеливчовците, тетеВенцитата, пръцковците и прочее! :-):-)

Вярно, не трябва да го броиш. Това аз го изнамерих :)
Представи си колко тома прерових без Гугъл :)))
цитирай
3. librarian - :-):-):-)
28.05.2022 18:26
vacsine написа:
Вярно, не трябва да го броиш. Това аз го изнамерих :)
Представи си колко тома прерових без Гугъл :)))

Ами една игра се играе СПОРТСМЕНСКИ! Претенциите са за детската градина, но то нивото им се видя, че е точно там позиционирано!
Защото, vacsine, "финансиране НА дефицит" ще рече, че се покрива дефицит и това е приетото нивото на детелинчо и тетеВенци на базата техните разбирания и повтарям се, но ниво!
А "финансиране С дефицит" се казва тогава и защото когато..... как да го кажа по-просто и разбираемо?
.....
Когато едно финансиране се гарантира на базата на дефицита, то приетият "жаргонен", тоест вътрешен термин е "финансиране С дефицит"!
В този ред на мисли, написаното БЪРБОРЕНЕ от тетеВенци:
В 21 коментар при детелинчо тетеВенци написа:
Дефицитът винаги се нуждае от финансиране-в противен случай ни изнасят на търг и "арестуват" всичко което имаме.
Беше по-подходящо да им го дам като жокер, но не го направих, защото ТОВА СА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ И ПРАКТИЧЕСКИ Е ИЗКЛЮЧЕНО ДА СЕ СЛУЧИ!
ТАКА РАЗСЪЖДАВА ЕДИН ИЗМАМНИК, НЕ И ИКОНОМИСТ!

Освен това:
Отново в 21 коментар при детелинчо тетеВенци написа:
България след 2010 година е в постоянен бюджетен дифицит, който може единствено да се покрие с кредит.
Това пък е крайно антибългарско, защото Е НАГЛА ЛЪЖА! Надявам се не съзнателна!
Пояснявам:
Още от пpaвитeлcтвoтo нa Caксoбypгoтски, България е нa мeждyнapoднитe пaзapи, a пpи пpaвитeлcтвoтo нa Cтaнишeв и влизaнeтo ни в EC пoлyчихме и дocтъп дo eвpoфoндoвeтe. И по онова време чyждите инвecтиции в България са тoлкoвa високи, чe абсолютно нямa нyждa дa ce взeмa дълг! Дори нaпpoтив: Точно огpoмният пpитoк нa инвecтициитe cтaнa пpичинa пpeз 2008 г. дa имаме двyцифpeнa инфлaция, нo тя де остане незабелязана поради изпреварващия ръст на доходите!
И колкото и да не Ви се вярва на четящите, така е и до ден днешен!
Та толкова за БЪРБОРЕНЕТО на тетеВенци!
Държа само да отбележа и това, че при пpaвитeлcтвoтo нa Бopиcoв, тaм инвecтициите бяха най-пълноводни, дpyг e въпpocът за eфeктивността по усвояването им.
Така е и в момента: За мен лично Кирил Петков вече направи повече за България от всеки друг политик преди него и в това съм убедена, че тепърва ще се убедят тези, които имат непредубедеността да се мислят все за прави, а за да просто бълборковци!

ПП: Това по-горе, контрата на тетеВенци, можех да го напиша и с цитиране на куп данни във вид на години, числа, проценти и т.н., но мисля, че така е по-разбираемо за всеки!
Все пак аз не съм детелинчо да пусна едно "профицитна икономика" и да ми е топличко, че съм натролила четящите да си мислят с един купешки израз колко съм в час! :-):-)
цитирай
4. vacsine - Вярно, не трябва да го броиш. Това аз ...
28.05.2022 18:32
librarian написа:
vacsine написа:
Вярно, не трябва да го броиш. Това аз го изнамерих :)
Представи си колко тома прерових без Гугъл :)))

Ами една игра се играе СПОРТСМЕНСКИ! Претенциите са за детската градина, но то нивото им се видя, че е точно там позиционирано!
Защото, vacsine, "финансиране НА дефицит" ще рече, че се покрива дефицит и това е приетото нивото на детелинчо и тетеВенци на базата техните разбирания и повтарям се, но ниво!
А "финансиране С дефицит" се казва тогава и защото когато..... как да го кажа по-просто и разбираемо?
.....
Когато едно финансиране се гарантира на базата на дефицита, то приетият "жаргонен", тоест вътрешен термин е "финансиране С дефицит"!

Няма как да го обясниш на хора, за които икономиката се свежда до бакалски тефтер.
цитирай
5. merlin1968 - Да, добре е, че се извиняваш, адм...
28.05.2022 18:51
Да, добре е, че се извиняваш, адмирации. Но и не биваше да се съмняваш, д-р Симеонов не е менте с две викши като Гоче-жартиера:) Който преди час даде клетва, че ще ни покаже статията си, неорязаната:))) Значи, аз като гледам в орязаната колко глупости е написал, чак ми е трудно да си представя в пълния вариант какво е... добре, че няма такъв:)
Но е достойно, че се извини!
цитирай
6. merlin1968 - БАААААСИ дето вика другото &quo...
28.05.2022 18:55
librarian написа:
БАААААСИ дето вика другото "мое" аз! :-):-)
Тъкмо и аз четох същото!
Не се отмятам от ОБЕЩАНИЕТО СИ, НО ТОВА НЕ ГО БРОЯ, ЗАЩОТО НЕ Е ДАЕНО ОТ "ВЕЛИКИЯ ХИМИК"! :-):-)
Тоест, при това положение, да намерят мои статии сами детеливчовците, тетеВенцитата, пръцковците и прочее! :-):-)

Естествено запазвам си правото когато реша да се позабавлявам с подскачането на някои "икономисти" тук, да изпълня другото си обещание! :-):-)
А то е, ако някой не е разбрал правилно:
..... Публикувам текст на икономическа тематика тук, в блога!
..... Веднага уведомявам на коя дата и къде ще бъде публикувано абсолютно същото! Естествено говорим за медии, които се валидиране като съществуващи отдавна и с традиции!
..... На посочената от мене дата проверяваме дали съм "познала"! :-):-) Тоест, виждат и зеленеят :-):-) детелинчовците, че точно същото се публикува 5 да речем дни по-късно от тукашната публикация!
АКО ТОВА Е ТАКА, ДЕТЕЛИНЧО СПИРА ДА ПУБЛИКУВА, А ТЕТЕВЕНЦИ ДА КРЕТЕНЕЕ, ЧЕ КЪМ СТАР!
Защото след 13-ти коментар тук https://vacsine/biznes/2022/05/24/spomeni-ot-bydeshteto.1819450 такава наглост и подлост от vv1951 ми се струва малко лай.арска, не дори подла!

От теб статия да немерим:))) Гочо-жартиера не е автор, той е плагиат. И един съвет, продължавай да плагиатстваш от "а" до "я", буква по буква отначало до край. Защото в опита си да заменяш думичките на авторите, създаваш шедьоври на глупостта.
цитирай
7. librarian - 5. merlin1968 и 6. merlin1968
28.05.2022 18:57
Нали сте наясно, че това дали съм СТАР или не, беше под въпрос до 24-ти този месец, 11:57 ч. и 13-ти коментар тук https://vacsine.blog.bg/biznes/2022/05/24/spomeni-ot-bydeshteto.1819450
Ако тетеВенци беше мъж, а не мръсник и подлец, какъвто сте и Вие, то той щеше да се убеди с очите си в обратното, както и да види дипломите ми, докторантурата ми, трудовата ми книжка и съответно да се спука балона му дали занапред трябва да ми възразява на тема икономика и финанси!
Говоря за големите икономика и финанси, а не за счетоводството, където може и адски добър да е!
Вие всъщност също! :-)

ПП: И все пак да попитам, merlin1968. В написани от мен над 201 000, а може и много повече да са букви, Вие точно за едната "с" при "финансиране с дефицит" (което и обясних в общи линии тук от какво произтича) ли се хванахте?
МИ ДОБРЕЕЕ, ПРИ ВСЕ ДА НЕ Е НУЖНО И ДА СЕ ПРОМЕНЯ СМИСЪЛА НА КАЗАНОТО ОТ МЕНЕ В ПОСТИНГА МИ ЕТО:

ИЗВИНЯВАМ СЕ, ЧЕ В ПОСТИНГА СИ "Икономически мисли, "дори не на ниво икономически колеж, техникум" СЪМ ДОПУСНАЛА ГРЕШКА И "финансиране с дефицит" БИ СЛЕДВАЛО ДА СЕ ЧЕТЕ "финансиране на дефицит"!
Така добре ли е, merlin1968? И ако да, то кажете къде другаде нещо отново Ви противоречи на "знанията", защото в това да се занимавате с осмиване НА САМИЯ СЕБЕ СИ РЕАЛНО, Вие твърдите, че пиша глупости?
Да чуем?
КАКВО ДРУГО Е ГЛУПОСТ ИЛИ НЕ Е ВЯРНО В ЦЕЛИЯ ПОСТИНГ "Икономически мисли, "дори не на ниво икономически колеж, техникум"?

А осъзнавате ли как от merlin1969 се покрихте за години и се появихте като merlin1968 с идеята да се държите на ниво, защото бяхте станал за смях и писането Ви на УЖ сериозни неща отиде по дяволите и сега 99% от "творчеството" Ви е "библиотекарката"? :-):-) Че няма жена до Вас и сте адски фрустриран, това е повече от ясно вече на всеки непредубеден съблогер, но поне не се излагайте, мислейки си, че излагате отсрещния. Не го правите, напротив, повярвайте ми. :-)
цитирай
8. librarian - И последно, за да закрия темата за себе си:
28.05.2022 19:14
На "великия химик" "(без извинение)" не мога да се извиня по причини, които размених в разговор с домакина и които основно са..... Всъщност частично ще се цитирам:

1во, ако е с научна степен както се праска, тя задължително се отбелязва! Значи, ако е той, лъже за титлата!
2ро, там лицето Симеонов е съавтор! Което не омаловажава труда му, ако е той де, но точно по тази причина мене лично ме съмнява.

Така ли е, vacsine, това точен цитат от разговора ни на лични ли е?
И понеже е (от преди точно 1 час, 18:13 ч.) от него не се ли вижда, че аз нямам проблем с егото си или нещо от сорта да призная "великия химик" и дори да му се извиня, НО: Първо, той трябва да ни убеди, че е въпросния Симеонов, което виждате, че го допускам! И второ, да покаже ниво! Защото при неговите бебешорски разсъждения, ТОТАЛНА ЕЗИКОВА НЕГРАМОТНОСТ и други подобни "(без извинение)", не мога да се съглася, че това е човек на науката! Ако греша, то не се учудвайте, че сме на този хал: такива теоретични плъхове (какъвто явно е и тетеВенци) "(без извинение)" са ни докарали на него! Дето името без грешка не могат да си напишат, ама учЕни се праскат!

Това нагоре ПЪРВО!

ВТОРО: ПОВТАРЯМ, ЧЕ ПРОМЯНАТА НА "ФИНАНСИРАНЕ С ДЕФИЦИТ" ДО "ФИНАНСИРАНЕ НА ДЕФИЦИТ" НЕ Е ЖЕЛАНО И СЪГЛАСНО ОТ МЕН! ЗАЩОТО НАПЪЛНО ПРОМЕНЯ ТОВА, КОЕТО ГОВОРЯ В ТАЗИ ЧАСТ НА ПОСТИНГА СИ!
На тази база пък вече, постингът Ви, merlin1968 е чисто и просто демонстрация на невежеството Ви "(без извинение)", нищо друго!
А, да, и на комплексите Ви "(без извинение)"!
цитирай
9. merlin1968 - Първо, не съм съвсем наясно дали си ...
28.05.2022 19:47
Първо, не съм съвсем наясно дали си Гоче, но на 90% клоня, че си. И какво си писала в някакъв коментар към някакъв пост, по никакъв начин не променя мнението ми. Поради една много проста причина, аз никога не бих тръгнал да се срещам с Гоче за да ми показва каквото и да било, както и аз на него. Да четеш Бай Ганьо е забавно, да се сблъскваш с него - не.
Второ, аз даже много се страхувам, че може да се окаже вярно, че имаш диплом и работиш отговорна държавна работа, това определено е възможно, лично познавам една такава, а всеизвестен е случаят с "калинките" на ГЕРБ (а те не са само тяхни). Откровено тъпи човечета с умствен и професионален дефицит, но с профицит на физически данни и любвеобилност, или просто банални връзкари, вече 30 години влачат държавата към пропаст. Много ме е страх, че и ти си от тези, бих предпочел да си просто едно лудо Гоче, но знам ли...
Трето, по отношение на "финансиране с дефицит" те е просто грешка, терминът се повтаря най-малко два пъти (два пъти в копирания от мен текст от 5-6 реда). Сега не ми се занимава да ти чета "статията" отново, а и за да изложа всичките си забележки трябва да напиша цял пост, а писането на подобни критики не ме влече. Ще ти кажа тук набързо и каквото си спомням. Не ми е ясен още един твой термин, мога да сбъркам защото те цитирам по памет: България влезе в "независим валутен борд", що е това? За валутен борд като цяло не ми обяснявай, кажи ми защо нашият конкретно е "независим"? Иначе, ще се повторя "статията" ти е преразказ от поне две статии, без да броя националния план за присъединяване към еврото, части от който си преписала и съставлява около 1/4 от статията ти. Защо поне две различни статии? Защото, ентосиазирано обясняваш как имаме най-малкия външен дълг в ЕС като процент от БВП, което би следвало автоматично да изключи съмненията ти, по-долу, че няма да можем да приемем еврото точно поради големите ни бюджетни дефицити, които нали се финансират с дълг, не с дефицит:) Чела си и си ползвала две статии с противоположни насочености. После, всичко което си написала е известно, дъвкано и няма абсолютно нищо ново което да оправдае написването на статия. Въобще, "статията" е съвсем повърхностна, маркираща редица проблеми, без да се задълбочи в нито един от тях. Това на примависта, без да я чета втори път. Ако бъркам нещо, извинявай.
П.П.
И още нещо се сетих, писала си за цените много несериозно, че няма да се вдигнат, без един аргумент, защо. Опитът досега показва, че ако цените в страна приемаща еврото са по-ниски от 75-80% от тези в еврозоната, то след приемането на еврото те неминуемо се вдигат. В България цените на услугите са много ниски в сравнение с еврозоната и въобще не мисля, че няма да има ръст и то значителен. Иначе за това, че лихвите по които ще се кредитираме ще са по-ниски... ми известно отдавна. И въобще освен "финансирането с дефицит" нищо не ме обогати в писанието ти, което пак повтарям, повече прилича на съдържание към научна разработка.
цитирай
10. librarian - 9. merlin1968
28.05.2022 19:51
Сега първо по едни Ваши стари претенции за качество на езиковата Ви култура и грамотност:
САМО СЕ ВИЖТЕ! НЯМА КОМЕНТАР ВАШ, В КОЙТО ДА НЕ ДЕМОНСТРИРАТЕ ПОНЕ ПО 2-3 ГРЕШКИ И ТО ОТ НЕ ДОБРА ГРАМОТНОСТ, А НЕ БЪРЗИНА ДА РЕЧЕМ!
В момента например "ентосиазирано".
И понеже тогава се фръцнахте с несъгласие за запетайките, които ги поставяте както Ви падне и крайно неправилно и неграмотно, та в случая тази пред въпросното "ентосиазирано" не е правилно поставена!
Но това не е толкова важно и ако го натъртвам, то е поради претенцията Ви, а не да Ви излагам пред четящите например както е Вашата цел спрямо мен.

А сега второ по икономическите Ви недомислици:
Да приемем, че сте прав, merlin1968, и аз съм съшила материала си от 2-3 както твърдите пък сега статии.
Възникват логичните (вижте как съм маааалко по-сериозна и не се е.авам с РЕЛЕВАНТНИ:-) въпроси:
..... Ако е така и аз съм преписала "финансиране С дефицит", то значи това е изказано от някой дриг и аз в съгласие съм го оставила така! А Вие твърдите, че е глупост! Тоест, в Интернет изданията ни се пишат глупости, а Вие сте безпогрешният, а Ви няма в същите издания. Учудващо!
..... Задавам Ви въпрос, за да видите колко сте зле и как идейната Ви и партийна обремененост провокират това сам да излагате себе си, опитвайки се да изложите друг (обикновено мен:-) или да натролите, за да сте в услуга на наш ВРАГ, руSSия!!!!!

На база cpeднocpoчнaтa бюджeтнa пpoгнoзa БСП пpeдлaгa зa 2022 г. дeфицит пo KФП в размер на 4.1% oт БBП, а зa 2023 г. 3.3% oт БBП. Пpaвитeлcтвoтo на Кирил Петков предлага 5,5% и дори повече!
Въпросите ми са два: Първият е какво е това КФП? А вторият е Вие с Вашите икономически познания за кой вариант сте, този на БСП или този на правителството?
цитирай
11. vmir - Платон (д-р. инж. Симеонов) ми е приятел, но истината ми е по-скъпа:
28.05.2022 19:53
Затова да отбележа:
Необходим е твърде голям патронаж или въображение или целесъобразност, за да се приеме една статия дело на някого измежду 5-членен екип, при това - на трето място в официално заявения списък. От инж. Симеонов очаквах да е титуляр в поне десетки статии във високорейтингови списания като посоченото (доколкото без да съм го проверил приемам на доверие заради определението в заглавието му "European"). И моля в това да не се привижда русофобия, или Еврофилия, защото има и списания - ментета на западен език със същото определение, а за традиционните международни рейтинги на руските научни списания ако спомена, въпросът "а вие защо биете негрите" ще изглежда като научен аргумент от най-висша класа.

Само като ориентир ще посоча, че текущия норматив за цитиране при хабилитация изисква ПОНЕ 10 цитата за доцент и ПОНЕ 20 за професор. На трето място в мои статии и патент съм писал само помощен персонал, защото са ме молили да помогна да си вдигнат класа.
цитирай
12. librarian - 11. vmir
28.05.2022 19:57
vmir, привет! :-)
Аз не съм от хората като тези, които се опитват нас да валидират като глупаци и комплексари, а са точно те такива, та да нюхам за личностите зад профилите и на тази база да създавам интриги!
В това отношение най-ненормалното същество тук е Юла! Това е абсолютен аутсайдер в живота и единствената й радост е да натроли нещо или някого! А, да: и това да си приписва качества, притежания и прочее, които никак не й са по мярка и факт!

Но понеже са разсмърдя повече от нормалното според мен, та проверих "великия химик" и СЪМ СКЛОННА ДА ПОВЯРВАМ, ЧЕ ВЪВ ВЪПРОСНАТА СТАТИЯ ТОЙ Е СЪАВТОР!
Защо?
Ами единствено заради това, че и буквата от презимето му съвпада!

Това обаче не променя мнението ми, защото: Първо, един учЕн и то валидирал ни се като химик никога не би написал глупостта за умирането на мухите при прелитане над чаша с бира!
ГОСПОДИ, ТА ТОВА Е КРАЙНО НЕДОПУСТИМО И ИДИОТСКО!
По-идиотско нещо аз тук не съм чела!
Но "принципният" merlin1969 не би написал и дума за тази идиотия и то с опити толкова време Симеонов да я валидира и то УЖ с химия!
Та да повторя: ГОСПОДИ, ТА ТОВА Е КРАЙНО НЕДОПУСТИМО И ИДИОТСКО!

А съм абсолютен атеист!

Та за мен не е проблем да се извиня, но трябва да съм недобре, че да се извинявам на такъв индивид, защото така признавам да е човек на науката, за какъвто иска да ни се наложи!
А АЗ НАУКАТА Я УВАЖАВАМ И НЕ МОГА ДА Я СТЪПЧА КАТО АВТОРИТЕТ ЗАРАДИ НЯКАКЪВ СИ КОМПЛЕКСИРАН СТАРЧОК ВЕЧЕ!
"(без извинение)"
цитирай
13. vmir - 12. librarian, няма съмнение, че нашия инж. Симеонов е съавтор в тази статия.
28.05.2022 20:21
Проблемът за мен е друг. Само като ориентир ще посоча, че текущия норматив за цитиране при хабилитация изисква ПОНЕ 10 цитата за доцент и ПОНЕ 20 за професор. И още един ориентир - Лично имам над 30 цитирания като ТИТУЛЯР във високорейтингови списания от цял свят отговарящи на стандартите на световните наукометрични оценки. На трето място в мои статии и патент съм писал само помощен персонал, единствено защото са ме молили да помогна да си вдигнат класа и заплатата.
цитирай
14. librarian - 13. vmir
28.05.2022 20:23
О, не, vmir, не!
Тук аз не оспорвам и докторантурата на Симеонов! Същият я има! Тоест, не е от помощния персонал!
Но в никой случай не е човек на науката!
Ако беше, то жална ни майка, написах го вече!

vacsine пък (извинете му, vacsine, че от "ваше име", но отречете или изтрийте, ако не сте съгласен с мнението ми) го възмущава нивото, на което се опитва да се възкачи Симеонов.
Една статия може да напише всеки! Особено в колектив!
Само пълен глупак обаче ще твърди да повторя дори само този пример и случай, че мухите умират при прелитане над бира!
ЗАЩОТО ТУК ГОВОРИМ ЗА ЧОВЕК, ПРЕЗЕНТИРАЩ СЕ КАТО ГОЛЯМ ХИМИК И С КАКВИ ЛИ НЕ ТАМ РАЗРАБОТКИ И ПАТЕНТИ В ОБЛАСТТА!
А само абсолютен комплексар би се опитвал упорито от 9 дерета вода да донесе, за да убеди смеещите се на акъла му, че е прав!
ЧОВЕК НА НАУКАТА??!! ХИМИК??!!
Няма как да се извиня на такъв при описаното по-горе и то като един само пример! Просто няма! По-скоро доктората :-):-) ще си изям!

След всяка обида по-горе да се чете и "(без извинение)"! :-):-)
цитирай
15. vacsine - 14. librarian, Вие вероятно не з...
28.05.2022 20:41
14. librarian, Вие вероятно не знаете за най-фрапантните му открития - летящ съсел, триполюсна атомна бомба и самооплождане при охлювите (има и други). За това последното и статията от Енциклопедия Британика му показахме специално и пак не вдяна.
цитирай
16. merlin1968 - Виж какво "библиотекарке...
28.05.2022 20:45
Виж какво "библиотекарке", ти пожела да ти изложа забележките си към "статията" ти. Сега си се напънала да ми обясняваш грешките ми от неграмотност ли са или от бързане. В интерес на истината, ти също правиш правописни грешки, но не си спомням да съм ти правил забележки. Ако искаш да смениш темата, обърни се към Пискова, тя е по правописа, аз не съм.
Що не отнася до "икономическите ми недоумици", нито една от които не показваш, а вместо това пишеш за логически недоумици, при това не моите, а твоите:
"Възникват логичните (вижте как съм маааалко по-сериозна и не се е.авам с РЕЛЕВАНТНИ:-) въпроси:
..... Ако е така и аз съм преписала "финансиране С дефицит", то значи това е изказано от някой дриг и аз в съгласие съм го оставила така! А Вие твърдите, че е глупост! Тоест, в Интернет изданията ни се пишат глупости"
Това ти писание е пример за нелогичност и веднага обяснявам защо. Аз в самия си постинг за твоя гениален метод на финансиране написах следното:
"Кратунке, когато четеш текстове които не разбираш и в желанието си да ги промениш така, че да не те хванат в плагиатство, ти постигаш уникални научни резултати."
Също така, поне в два коментара ти дадох съвет, като ще плагиатстваш да го правиш отначало до край, без да се опитваш да заменяш думи и части от текста, защото постигаш забележително смешни с тъпнята си резултати като този за "финансирането с дефицит". Така, че не аз страдам от липса на логика, а ти.
цитирай
17. librarian - 16. merlin1968
28.05.2022 21:34
Дъра-бъра, дъра-бъра, дъра-бъра! Това сте не само Вие, а цялата Ви групичка! Абсолютни некадърници "(без 7звинение)" и глупаци "(без извинение)"!
С една дума, НЕЩАСТНИЦИ! "(без извинение)"

Винаги бягате от сериозна дискусия, защото отлично знаете, че ще се палата и то до уши!
Аз обаче ПАК ЩЕ ПОПИТАМ:

..... Задавам Ви въпрос, за да видите колко сте зле и как идейната Ви и партийна обремененост провокират това сам да излагате себе си, опитвайки се да изложите друг (обикновено мен:-) или да натролите, за да сте в услуга на наш ВРАГ, руSSия!!!!!

На база cpeднocpoчнaтa бюджeтнa пpoгнoзa БСП пpeдлaгa зa 2022 г. дeфицит пo KФП в размер на 4.1% oт БBП, а зa 2023 г. 3.3% oт БBП. Пpaвитeлcтвoтo на Кирил Петков предлага 5,5% и дори повече!
Въпросите ми са два: Първият е какво е това КФП? А вторият е Вие с Вашите икономически познания за кой вариант сте, този на БСП или този на правителството?
цитирай
18. librarian - И отново, че да не излетите ПАК КЪМ ДЪРА-БЪРА:
28.05.2022 21:39
На база cpeднocpoчнaтa бюджeтнa пpoгнoзa БСП пpeдлaгa зa 2022 г. дeфицит пo KФП в размер на 4.1% oт БBП, а зa 2023 г. 3.3% oт БBП. Пpaвитeлcтвoтo на Кирил Петков предлага 5,5% и дори повече!
Въпросите ми са два: Първият е какво е това КФП? А вторият е Вие с Вашите икономически познания за кой вариант сте, този на БСП или този на правителството?
цитирай
19. librarian - А за да се видите отново какъв сте НЕЩАСТНИК, показвам пресен пример:
28.05.2022 21:40
Днес под Вашия КОМПЛЕКСАРСКИ и смешен с това, че Вас прави за смях, а не мен постинг, аз написах нещо кратко и че продължавам при getmans1. Направих го, защото при Вас средата е неприятна и коментиращите от Вашата групичка сте ОТРЕПКИ! "(без извинение)"
Направих го обаче РЕЛЕВАНТНО :-):-), защото при getmans1 темата и на постинга и на коментарите беше същата! А средата нормална! Както е и тук! Но не и под тетевенчо, тетеВенци, а за химика дори няма да споменавам, той е по подмазването и коментари само угодни му би допуснал! Същият като krumbelosvet! Само където този пък е и нагъл и досаден и на лични, не само с тъпите си коментари! Тоест, показвам Ви що за нещастници сте всички путинисти! "(без извинение)"
Какво издърабърахте Вие за пращането Ви при getmans1? Какво общо имал той в случая по въпросите, икономиката и разни такива! Така ли беше? Има го при Вас! Е, аз поясних какво по-горе!

ХАЙДЕ СЕГА ВИЕ, НЕЩАСТНО И ПОДЛО МЪЖЛЕНЦЕ, МИ КАЖЕТЕ КАКВО ОБЩО ИМА В СЛУЧАЯ АНГЕЛИНА ПИСКОВА?????
Освен това, че и тя като Жоро-СТАР крайно Ви комплексира всичките там в групичката Ви нещастници!
Пискова е уважавана личност, а Вие всички сте комплексирани безличности! Колкото по-рано го осъзнаете, толкова повече шанс имат да се помирите със самите себе си.
цитирай
20. vencivaleri1951 - От втори "Тетевен" бягаш
28.05.2022 22:16
И аз ще последвам колегата утре и ще постна страници от трудовата си книжка.
Простотия е и знам това, не е от фукарлък, а щото знам, че вратата на панагюрска кола се затваря само със силен удар:)
librarian написа:
БАААААСИ дето вика другото "мое" аз! :-):-)
Тъкмо и аз четох същото!
Не се отмятам от ОБЕЩАНИЕТО СИ, НО ТОВА НЕ ГО БРОЯ, ЗАЩОТО НЕ Е ДАЕНО ОТ "ВЕЛИКИЯ ХИМИК"! :-):-)
Тоест, при това положение, да намерят мои статии сами детеливчовците, тетеВенцитата, пръцковците и прочее! :-):-)

Естествено запазвам си правото когато реша да се позабавлявам с подскачането на някои "икономисти" тук, да изпълня другото си обещание! :-):-)
А то е, ако някой не е разбрал правилно:
..... Публикувам текст на икономическа тематика тук, в блога!
..... Веднага уведомявам на коя дата и къде ще бъде публикувано абсолютно същото! Естествено говорим за медии, които се валидиране като съществуващи отдавна и с традиции!
..... На посочената от мене дата проверяваме дали съм "познала"! :-):-) Тоест, виждат и зеленеят :-):-) детелинчовците, че точно същото се публикува 5 да речем дни по-късно от тукашната публикация!
АКО ТОВА Е ТАКА, ДЕТЕЛИНЧО СПИРА ДА ПУБЛИКУВА, А ТЕТЕВЕНЦИ ДА КРЕТЕНЕЕ, ЧЕ КЪМ СТАР!
Защото след 13-ти коментар тук https://vacsine.blog/biznes/2022/05/24/spomeni-ot-bydeshteto.1819450 такава наглост и подлост от vv1951 ми се струва малко лай.арска, не дори подла!

цитирай
21. librarian - 20. vencivaleri1951
29.05.2022 08:11
vencivaleri1951 написа:
От втори "Тетевен" бягаш

ЕЙ, НАГЪЛ ПОДЛЕЦ!

Я ОТИДЕТЕ НА https://vacsine.blog.bg/biznes/2022/05/24/spomeni-ot-bydeshteto.1819450 ПРОЧЕТЕТЕ 13 КОМЕНТАР И СЕ ГРЪМНЕТЕ БЕ, НЕЩАСТНИК!

БААААСИ и ОТРЕПКИТЕ!
СПИРАМ АБСОЛЮТНО ДА СЕ ЗАНИМАВАМ С ВАС, КОМПЛЕКСАРИ БЕЗОЧЛИВИ!

И вместо да ми показвате (смях в залата:-) снимки на трудови книжки, по добре покажете, че освен счети сте и икономист за какъвто се праскате.
Та питам и Вас:


.... Задавам Ви въпрос, за да видите колко сте зле и как идейната Ви и партийна обремененост провокират това сам да излагате себе си, опитвайки се да изложите друг (обикновено мен:-) или да натролите, за да сте в услуга на наш ВРАГ, руSSия!!!!!

На база cpeднocpoчнaтa бюджeтнa пpoгнoзa БСП пpeдлaгa зa 2022 г. дeфицит пo KФП в размер на 4.1% oт БBП, а зa 2023 г. 3.3% oт БBП. Пpaвитeлcтвoтo на Кирил Петков предлага 5,5% и дори повече!
Въпросите ми са два: Първият е какво е това КФП? А вторият е Вие с Вашите икономически познания за кой вариант сте, този на БСП или този на правителството?
цитирай
22. leonleonovpom2 - Приемам извиненията!
14.06.2022 00:14
Изненада ме, че си я открил!
Статията е моя, писал съм началници пред мен!
Тя е всъщност първата ми!
Е, има грешка, има прошка!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, Любо/ Вмир/!
06.07.2022 12:44
11. vmir - Платон (д-р. инж. Симеонов) ми е приятел, но истината ми е по-скъпа:
28.05 19:53
Затова да отбележа:
Необходим е твърде голям патронаж или въображение или целесъобразност, за да се приеме една статия дело на някого измежду 5-членен екип, при това - на трето място в официално заявения списък. От инж. Симеонов очаквах да е титуляр в поне десетки статии във високорейтингови списания като посоченото (доколкото без да съм го проверил приемам на доверие заради определението в заглавието му "European"). И моля в това да не се привижда русофобия, или Еврофилия, защото има и списания - ментета на западен език със същото определение, а за традиционните международни рейтинги на руските научни списания ако спомена, въпросът "а вие защо биете негрите" ще изглежда като научен аргумент от най-висша класа.

Само като ориентир ще посоча, че текущия норматив за цитиране при хабилитация изисква ПОНЕ 10 цитата за доцент и ПОНЕ 20 за професор. На трето място в мои статии и патент съм писал само помощен персонал, защото са ме молили да помогна да си вдигнат класа.
цитирай

Това е първата ми статия, редът и броя на авторите аз определих! Можеше и да е самостоятелна, можеи да съм първи!
Имам десетки статии в научни списания! Не е задължително в чужди списания да се пише какъв си-д-р или професор! Аз съм само д-р! Впрочем, тогава бях само научен сътрудник
На самата защита искаха работата да се преобразува , кандидат беше тогава В на химическите науки, от на техническите? Заради множеството химически механизми в нея! Не го направиха, беше без прецедент подобно гласуване! Заради мен-усложнения, който щях аз да разрешавам с ВАК!
Всичко важно в работата ми беше освен изяснено химически и внедрено в редовно производство! Не съм гонил бройки статии, а полезност- използваемост на изследваното!
Само едно внедрено нещо се използва 18 години, пет от които, от новия , германски собственик!
Това ценя повече от една професорска, щатна титла
Имам колеги професори, които се занимаваха с писане на статии Но за разлика от мен , нямаха едно внедрено нещо, реално!?


Показателно е ,че търсеха мен за решаване на проблеми, а не тях, с титлите? Защото решение от рода, това не е описано в литературата, не върши работа!
Защото сглобките, които правеха от прочетеното ,бяха безполезни при решаване на текущи проблеми! Професори, като книжни тигри, без творческо мислене!
За мен най- големите титли бяха признанието на професорът -директор на най- големия Московски институт за пластваси-че съм истински учен и на световно известна американска фирма представителят- че съм изобретател!
Друга не ми трябваше
Иначе- имах всичко необходима по закон за професор, не само по химия, но и по -история!

Хайде, знаещите присмехулници са на ход!
Които знаят другите какво са ,но не знаят това за себе си? Те какво са?

Много мога да пиша по темата ,но и това е прекалено много!

Всичко най- добро!
цитирай
24. leonleonovpom2 - 21. librarian -
06.07.2022 13:05
Благодаря ти за непоисканите мнения за мен!Съжалявам, за мен са безполезни, вероятно и за тебе- няма да ти послужат дори за заместител на скъпа тоалетна хартия!
Не си първият случай на подобен критик или рецензент, но си първият подобен ,неизвинил се!
Впрочем , имаше още един като тебе, но времето му попречи/ вероятно/, да се извини! Тук не съм категоричен
Но не се притеснявай! Извинението е изкуство от висок ранг и е по силите само на достойни хора!

П.П."-Хайде, знаещите присмехулници са на ход!
Които знаят другите какво са ,но не знаят това за себе си? Те какво са?"
Писах това в коментара до Любо-общо!
Но всъщност то е адресирано до хора като тебе, които постоянно се занимават с другите? Защото не са като тях!? А това е казано и в библията, че не е допустимо, да искаш другите да са като тебе Нямаш такива права!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vacsine
Категория: Бизнес
Прочетен: 485471
Постинги: 217
Коментари: 2313
Гласове: 2939
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031