Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2022 20:16 - Икономически "Тетевен"
Автор: vacsine Категория: Бизнес   
Прочетен: 1006 Коментари: 9 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От извесно време тук едино трилистно и един виден социкономист често разясняват разните валути, икономическите тенденции и всякави такова едни прогнози.
Аз като невеж в тая област се чудя дали мога да им се доверя на знанията. После се замислих и си викам "има начин". Хората отдавна са го измисили - дипломи, дисертации, публикации.
Мисълта ми е следната: ще ни покажат ли на нас нвежите поне някакво доказтелство за ценз или ще е пак икономически "Тетевен" ?


Тагове:   икономика,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. librarian - :-)
25.05.2022 20:58
"Икономически Тетевен", това ми хареса! :-):-)
Аз съм ЗА! :-):-) С тетеВенци и тетеДетелинчо съм готова да си премеря дипломите и дисертациите!

ПП: Не знам откъде накъде детелинчо1968 си измисли, че едното ми висше е техническо, след като аз в разговор с getmans1 писах за образование, но не уточних какво??!!
Та извинете ме, vacsine, но да се обърна тук към детелинчо:
"Скъпи" детелинчо (за малко да напиша "скопени детелинчо:-):-):-):-):-), знам, че ме четете постоянно, но защо трябва да не четете внимателно?? Или нарочно по почина на тетеВенци изопачавате думите ми??
цитирай
2. vacsine - librarian, особено забавни са о...
25.05.2022 21:10
librarian,
особено забавни са опитите на путинистите да са компетентни във всякакви области. Току-що най-умната е пуснала пост за ракетите "Нептун". Да ревеш ли, да се търкаляш ли от смях?
цитирай
3. librarian - 2. vacsine
25.05.2022 21:20
Кой това, радостинка ли?
Ако е тя, то смейте се тук https://merlin1968.blog.bg/zabavlenie/2022/05/25/quot-niama-takyv-smiah-quot.1819693 в 21 коментар.
"Доколкото е установено, че човек не мисли точно с мозъка си, а повишен разход на глюкоза при мисленето е уст. само в епифизата....."
Та какво да очакваме от човек, който мисли с епифизата? :-):-)
Моята персийка се оплаква, че постоянно й сладни епифизата. Значи ме заблуждава, че по 15 часа на денонощие спи! Мисли милата!
:-):-)
цитирай
4. vacsine - :))))
25.05.2022 21:24
При булята е абсолютно сигурно, че "не мисли точно с мозъка си". Обаче не е ясно къде да точно да и търсят епифизата. Засега в единствения и гръбначен мозък не се открива.
цитирай
5. librarian - Провокирана от този Ваш постинг пиша нещо в движение!
25.05.2022 22:08
Е, тетеВенцодетелинчовките ще кажат, че съм го копирала от някъде, но да покажат, че е така де! :-):-)
цитирай
6. petgrig - Те тия
26.05.2022 10:05
не обичат да показват такива работи. Учени са, че са секретни. Толкова секретни, че и те ги нямат:)
цитирай
7. librarian - !
26.05.2022 12:38
В края на постинга: "Мисълта ми е следната: ще ни покажат ли на нас нвежите поне някакво доказтелство за ценз или ще е пак икономически "Тетевен" ?"

То аз отдавна съм се съгласявала и на това: да не мерим дипломи, че то се знае как могат да се получават. А да премерим именно ЗНАНИЯ! И точно на детелинчо го предлагах!
Как да стане ли? Ами много просто и един истински, съвременен и по-нагоре в йерархията икономист не би задавал такъв въпрос!
цитирай
8. vacsine - В края на постинга: "Мисълта ...
26.05.2022 12:50
librarian написа:
В края на постинга: "Мисълта ми е следната: ще ни покажат ли на нас нвежите поне някакво доказтелство за ценз или ще е пак икономически "Тетевен" ?"

То аз отдавна съм се съгласявала и на това: да не мерим дипломи, че то се знае как могат да се получават. А да премерим именно ЗНАНИЯ! И точно на детелинчо го предлагах!
Как да стане ли? Ами много просто и един истински, съвременен и по-нагоре в йерархията икономист не би задавал такъв въпрос!

Трилистната детелинка много обича да твърди за някакви знания, но досега ползва само лични нападки като аргумент. Забелязвам, че е "повикал" и СпренияТок на помощ :)))
цитирай
9. vacsine - Пренасям тук този комент
26.05.2022 12:51
11. vacsine - 4. librarian, Щом и СпрениятТок ...
09:49
4. librarian,
Щом и СпрениятТок (спароток) се е появил да ви оборва, спукана ви е работата.
Токът е известен с фантасмагориите си, пред които даже лингвистичните бълвочи на Ванката Поморийски изглеждат като чиста наука.
Не ви завиждам! :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vacsine
Категория: Бизнес
Прочетен: 493627
Постинги: 219
Коментари: 2322
Гласове: 2997
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930