Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2022 17:29 - Терористи - екстремисти
Автор: vacsine Категория: Бизнес   
Прочетен: 1548 Коментари: 27 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 "Тверският район съд в Москва призна днес за "екстремистка" дейността на социалните мрежи "Инстаграм" (Instagram) и "Фейсбук" (Facebook) на компанията майка "Мета платформс" (Meta Platforms Inc.) и ги забрани на територията на Русия, предадоха руските информационни агенции.

Съдията Олга Солопова заяви, че е удовлетворен искът на Главната прокуратура, която повдигна въпроса за признаването на "Мета" за екстремистка организация.

Решението на съда влиза в сила незабавно, добави съдия Солопова."

Такааа, от тоя момент повечето от вас членуват в екстремиска организация и подлежите на денацификация :) Да си знаете :))))))))




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. librarian - vacsine, е да, но Вие не знаете сега интелигентните какви заместващи програми ще направят!!
21.03.2022 17:34
Тези репи да ядат!!
Нищо, че онзи ден четох, че над 4000 програмисти са емигрирали от Русия още в първите дни на войната!! Всичките "са" неинтелигентни!! Това е абсолютно сигурно!!

ПП: Харесвах и не съм спряла Клава Кока!! Че как, нали "съм" Стар, а той е показал, че също я харесва!! :-):-) Прави ми натрапчиво впечатление обаче, че откакто "хуманитарната" "операция" на путин сериозно забоксува, правилните медии, тоест руските, занимават зрителите, слушателите, читателите си ЕЖЕДНЕВНО с Клава Кока!!
Явно въпросната е много по-важна за "интелигентните" от войната в Украина!!
цитирай
2. vacsine - vacsine, е да, но Вие не знаете сега ...
21.03.2022 17:50
librarian написа:
vacsine, е да, но Вие не знаете сега интелигентните какви заместващи програми ще направят!! Тези репи да ядат!!
Нищо, че онзи ден четох, че над 4000 програмисти са емигрирали от Русия още в първите дни на войната!! Всичките "са" не интелигентни!! Това е абсолютно сигурно!!

ПП: Харесвах и не съм спряла Класа Кока!! Че как, нали "съм" Стар, а той е показал, че също я харесва!! :-):-) Прави ми натрапчиво впечатление обаче, че откакто "операцията" на путин сериозно забоксува, правилните медии, тоест руските, занимават зрителите, слушателите, читателите си ЕЖЕДНЕВНО с Клава Кока!!
Явно въпросната е много по-важна за "интелигентните" от войната в Украина!!

Знам, знам. Има една друга държава, която също така е заместила всичко със "собствени" разработки. Няма голям наплив на желаещи да живеят там по някаква причина.
Иначе, ти си Стар, колкото аз съм Мара. Но пък, щом на някои така им харесва, що да им разваляме удоволствието.
цитирай
3. fun1001 - каква бъркотия, ами..сигур са отлетели, за Голандия..за по бързичко..ами, батко.сега??!!
21.03.2022 18:08


librarian написа:
vacsine, е да, но Вие не знаете сега интелигентните какви заместващи програми ще направят!! Тези репи да ядат!!
Нищо, че онзи ден четох, че над 4000 програмисти са емигрирали от Русия още в първите дни на войната!! Всичките "са" не интелигентни!! Това е абсолютно сигурно!!
цитирай
4. petgrig - Ау колко си прав/а!
21.03.2022 18:14
Айде да ги почваме - Венц0, Тетевенеца, Мерлинчо, Икумуниста....вкупом да престанат да пишат по тия екстремистки места и да докажат на дело колко са предани на Русия!
цитирай
5. vacsine - каква бъркотия, ами. . сигур са ...
21.03.2022 18:15
fun1001 написа:

каква бъркотия, ами..сигур са отлетели, за Голандия..за по бързичко..ами, батко.сега??!!

Ти по-добре кажи кога ще дойдат в Пескара, че ми трябват 2-3ма.
цитирай
6. vacsine - Айде да ги почваме - Венц0, Тетев...
21.03.2022 18:16
petgrig написа:
Айде да ги почваме - Венц0, Тетевенеца, Мерлинчо, Икумуниста....вкупом да престанат да пишат по тия екстремистки места и да докажат на дело колко са предани на Русия!

Те отдавна са преминали на ВКонтакте. Даже сега щели да емигрират за Масква, ама нямало самолети.
цитирай
7. fun1001 - ..тъпа реплика, ваксо....батко, е Пи4 ,за 23 ма..
21.03.2022 18:19
да ти давам..телеф, и скайпа, ъ ?
:))))
цитирай
8. librarian - vacsine още малко и ще спра да Ви се сърдя!? :-):-)
21.03.2022 18:19
А Ви се сърдя, защото аз "СЪМ" Стар, а Вие още преди дни ме обидихте с думи, че не съм!! :-):-) Затова да затвърдят, че "съм" по намека Ви, този за Китай!!
Отново В РУСКИТЕ медии чета, че на мястото на Виза и Мастеркард, които съгласете се, че са от НЕинтелигентните, в Русия навлиза коя там китайска система!! Дотук добре!! "Интелигентно" става когато човек прочете И СЪПОСТАВИ таксите за издаване и тези за обслужване на първите, "неинтелигентните" и тези на "интелигентните"!!
Да оставим на "интелигентните" да намерят информацията и да сравнят, ммммммм??
Но така много Стар мммм!! :-):-):-)

ПП: Извинете ме, vacsine, забравих!! Забравих, че болшинството путинисти не владеят руски език!! Но пък "неинтелигентните" така по нацистки им предоставили възможност за онлайн превод!!
Леле, какво ли ще стане когато путин обяви и Интернет, че е съветска република и реши, че е време ако не да го анексира, то най-малкото да го денацифицира??
Всичкото неинтелигентни ще изхвърчим и за интелигентните ще настъпи такъв живот, че "само си викам дано"!! :-):-)
:-):-):-)
цитирай
9. vacsine - да ти давам. . телеф, и скайпа, ъ ?...
21.03.2022 18:22
fun1001 написа:
да ти давам..телеф, и скайпа, ъ ?
:))))

Юло, че за какво ми е телефона и скайпа ти?
цитирай
10. vacsine - А Ви се сърдя, защото аз "СЪ...
21.03.2022 18:32
librarian написа:
А Ви се сърдя, защото аз "СЪМ" Стар, а Вие още преди дни ме обидихте с думи, че не съм!! :-):-) Затова да затвърдят, че "съм" по намека Ви, този за Китай!!
Отново В РУСКИТЕ медии чета, че на мястото на Виза и Мастеркард, които съгласете се, че са от НЕинтелигентните, в Русия навлиза коя там китайска система!! Дотук добре!! "Интелигентно" става когато човек прочете И СЪПОСТАВИ таксите за издаване и тези за обслужване на първите, "неинтелигентните" и тези на "интелигентните"!!
Да оставим на "интелигентните" да намерят информацията и да сравнят, ммммммм??
Но така много Стар мммм!! :-):-):-)

ПП: Извинете ме, vacsin, забравих!! Забравих, че болшинството путинисти не владеят руски език!!

Ооо, ама кажи да не правя такива грешки :))
Северна Корея имах предвид. То и Китай имат "особен" поглед за някои неща. Китайската система няма да замести Visa и MasterCard и те скоро ще го разберат.
цитирай
11. dobrodan - Аз, хм, като нямам нито Мета, нито Инстаграм, нито нищо,
21.03.2022 18:48
ще бъда пренебрегнат от денацификацията, така ли?!
Обиден съм.
Мисля, че има по-лесен начин.
Танковите бригади да обърнат към Кремъл и да денацифицират Рашата.
По-лесно, с по-малко разходи в жива сила и с уважението на целия останал свят.
цитирай
12. marana69 - бре, ти, верно си...маръ тъ...
21.03.2022 18:53

.. ша ти давам..скайпа на батко, ма вакси..
май ,секса, ти е многоо...или, хич, го немаа...
...ха ха...ха..
Бог, греши, кака Джу, никогаа..

лека вечер..
цитирай
13. vacsine - ще бъда пренебрегнат от денациф...
21.03.2022 18:53
dobrodan написа:
ще бъда пренебрегнат от денацификацията, така ли?!
Обиден съм.
Мисля, че има по-лесен начин.
Танковите бригади да обърнат към Кремъл и да денацифицират Рашата.
По-лесно, с по-малко разходи в жива сила и с уважението на целия останал свят.

Абе, те малко бавно загряват, ама дано да загреят тоя път по-бързо и да нацелят правилната посока.
цитирай
14. vacsine - . . ша ти давам. . скайпа на батко, ма ...
21.03.2022 18:56
marana69 написа:

.. ша ти давам..скайпа на батко, ма вакси..
май ,секса, ти е многоо...или, хич, го немаа...
...ха ха...ха..
Бог, греши, кака Джу, никогаа..

лека вечер..

Юло, че той кога те упълномощи да му раздаваш телефона и скайпа?
Мара, бе, Мара съм. От Пескара.
цитирай
15. librarian - vacsine, хайде да Ви натроля за последно!! :-):-)
21.03.2022 19:12
vacsine: "Ооо, ама кажи да не правя такива грешки :))"
Ами нали преди дни ме призоваха да говоря КОРЕКТНО, а днес пък за интелигентно се заговори, та:
Казват и се ръководят по казване "интелигентните"!! Ние, "неинтелигентните" оставяме хората сами да вземат решения!! "Неинтелигентни"!! :-)
На това му се казва ДЕМОКРАЦИЯ, таковата, нацификация!! :-):-) Демокрация е когато путинистки се узаконят едни нищо и никакви 15 години затвор за РАЗЛИЧНО МНЕНИЕ, а "интелигентните" путинисти това го приемат за нормално!!

vacsine: "Северна Корея имах предвид."
Извинявам се, че доказах, че съм неинтелигентна!! :-):-) Възприех го като намек за това, че Китай все пак "помага" в някои насоки на Русия!!
Нека оставим на "интелигентните" да осмислят защо са кавичките!! Само да им подскажем, че "не" са за това как Китай МНОГО ВНИМАТЕЛНО, ЧЕ ДА НЕ ПРЕДИЗВИКА ВЕЛИКИТЕ Съединени Американски Щати, се възползват и налагат където могат икономическите си интереси!!
Да повтарям ли това, че го правят много внимателно, доста съобразявайки се с ВЕЛИКИТЕ Съединени Американски Щати?? :-):-)

dobrodan: "Аз, хм, като нямам нито Мета, нито Инстаграм, нито нищо, ще бъда пренебрегнат от денацификацията, така ли?!
Обиден съм"
Аз за Вас не се притеснявам!! :-) Не се притеснявам дори и за това тази фантастика да се случи!! :-)
Притеснява ме, ако Русия наистина се затвори по отношение на Интернет от останалия свят!! Защото чета днес колко е тежко на "интелигентните путинисти", че им бил ограничен достъпът до сайта на Кремъл и изпадам в ужас какво ще е за тях, ако самата Русия ги остави "отвън" цялото си виртуално пространство!!
Такъв ужас!! :-):-)
:-):-):-)
цитирай
16. vacsine - "Защото чета днес колко е т...
21.03.2022 19:49
"Защото чета днес колко е тежко на "интелигентните путинисти", че им бил ограничен достъпът до сайта на Кремъл и изпадам в ужас какво ще е за тях, ако самата Русия ги остави "отвън" цялото си виртуално пространство!!
Такъв ужас!! :-):-)
:-):-):-)"
Ужас ужасен! Че и опорките сами ще трябва да си ги измислят.
цитирай
17. dobrodan - Е то за най-интелигентните си има onion и tor.
21.03.2022 20:02
Мъчничко ще ги спрат:), пък ако се заредят едни хвалебствия по адрес на смърфа гаден, може това да стане официалната мрежа на цялата Русия.
Лошото е, че и те вражески:):):).
Тогава baidu:). Френдли, шпионира, дава отстъпки - кеф!
цитирай
18. vacsine - Мъчничко ще ги спрат:), пък ако се ...
21.03.2022 20:15
dobrodan написа:
Мъчничко ще ги спрат:), пък ако се заредят едни хвалебствия по адрес на смърфа гаден, може това да стане официалната мрежа на цялата Русия.
Лошото е, че и те вражески:):):).
Тогава baidu:). Френдли, шпионира, дава отстъпки - кеф!

Ние за наш'те путинисти се тревожим. :))
цитирай
19. librarian - vacsine, извинете ме, но пак ще натроля!! :-):-)
21.03.2022 20:47
Работя си аз някакви "неинтелигентни" работи на компютъра...... И как иначе, като "съм" Стар и това ми е работата!! :-):-):-)
И чета "интелигентно" заглавие на путинист!!
"Знаете ли как да направите чеснова тинктура във вино?"
Горката путинистка, че и претендираща за медицинска начетеност!! Кой да й каже, че тинктурата е самият разтвор, течността, а не това, с чиято помощ "вътре" като разтворено е направена!!
"чеснова тинктура ВЪВ виното"!!!!!!
Уникална путинистка "интелигентност"!! Добавете към "изследването"!! :-):-)
цитирай
20. vacsine - Работя си аз някакви "неин...
21.03.2022 20:50
librarian написа:
Работя си аз някакви "неинтелигентни" работи на компютъра...... И как иначе, като "съм" Стар и това ми е работата!! :-):-):-)
И чета "интелигентно" заглавие на путинист!!
"Знаете ли как да направите чеснова тинктура във вино?"

То това е едно от най-малките неща на булята. Явно не си чела за фекалните таблетки, американците, живеещи в землянки и други убийствени открития.
Пропуснах ергоновите канали (каквото и да е това) и расовите теории.
цитирай
21. librarian - Е, чела съм някои!! :-):-)
21.03.2022 20:55
Например как във ВЕЛИКИТЕ Съединени Американски Щати на всеки ъгъл имало кабинки за диализа иначе ВЕЛИКИТЕ американци измират на момента и без "Кинжали" и ками!! :-):-)
Освен това аз прочетох само заглавието, вътре може да има още материал за "изследването" Ви!! :-):-)

ПП: Значи казвате, ВЕЛИКИЯТ американец си прави диализата на ъгъла, отива в близкия парк от боклуци, шмугва се в землянката, пие си фекалната таблетка и чака "Кинжал" или "Посейдон" да го заличи!!
Нищожества!! :-):-):-)
:-):-)
А ние сме седнали с путинистите да се шегуваме!! Те поне социалистически панелки си имат!! И тинктури ВЪВ каквото и да е като разтворител!!
цитирай
22. vacsine - Например как във ВЕЛИКИТЕ Съеди...
21.03.2022 21:00
librarian написа:
Например как във ВЕЛИКИТЕ Съединени Американски Щати на всеки ъгъл имало кабинки за диализа иначе ВЕЛИКИТЕ американци измират на момента и без "Кинжали" и ками!! :-):-)
Освен това аз прочетох само заглавието, вътре може да има още материал за "изследването" Ви!! :-):-)

Щом булята го е казала - 100% е вярно!
Тя Ласата отдавна е приключило нейното изследване. Даже взе награда едната година по тоя повод :)
цитирай
23. vacsine - Ето виж тук - vacsine. blog. bg/h...
21.03.2022 21:09
Ето виж тук - vacsine.blog.bg/history/2021/11/30/nov-systezatel-s-visoko-samomnenie.1791566

откога върви изследването на обект 13 :))
цитирай
24. librarian - Вижте сега, vacsine.....
21.03.2022 21:51
Аз като "неинтелигентна" не си правя заключения от такива неща като постинги на едного за другиго!! Предпочитам да съм "глупава" и да си правя изводи и заключения "на терен"!! :-) Затова ще ме извините, но няма да чета постинга. :-)
Но се включих с този коментар ИЗРИЧНО, по причина, че ще кажа нещо пряко свързано както с настоящия Ви постинг, така и с един от последните коментари на "интелигентната" претенция 13" под предния Ви постинг.


Гледам преди малко новини. И научавам от самия Дейвид Бекъм, "неинтелигент", нали?? Как си преотстъпил "Инстаграм" мисля, че каза профила на украинска активистка-мед. сестра в бункер!!
Дал личния си акаунт за ползване, защото е свръх популярна личност със 70 милиона последователи, за да може света по-масово да научава нещата от епицентъра на събитията!!
Освен това със съпругата си дарили вече над 1 милион $ на украинските нуждаещи се!!
Ама "интелигент 13" ще каже, че не познавам Бекъм!!
Много "интелигентно" ще го каже, но дали ще е прав по същество?? Защото това е ИСТИНАТА и Бекъм не е неинтелигентен, за да е това, което е и цял свят ДА ГО ПОЗНАВА!!
А кой познава blog13??
Кой??
И това е само един от МИЛИОНИТЕ примери!! Пресен, пресен!! От преди минути!! Поне за мене от преди минути.
цитирай
25. blagovesteliseev - На зла кучка - зъл прът
21.03.2022 21:54
Както е писано в Библията
цитирай
26. vacsine - Аз като "неинтелигентна&...
21.03.2022 21:58
librarian написа:
Аз като "неинтелигентна" не си правя заключения от такива неща като постинги на едного за другиго!! Предпочитам да съм "глупава" и да си правя изводи и заключения "на терен"!! :-) Затова ще ме извините, но няма да чета постинга. :-)
Но се включих с този коментар ИЗРИЧНО, по причина, че ще кажа нещо пряко свързано както с настоящия Ви постинг, така и с един от последните коментари на "интелигентната" претенция 13" под предния Ви постинг.

Много правилно. Личният опит е изключително ценен.
цитирай
27. vacsine - На зла кучка - зъл прът. Както е пи...
21.03.2022 21:59
blagovesteliseev написа:
На зла кучка - зъл прът. Както е писано в Библията

Това точно не си го спомням къде го пише, но пък то там такива работи пише, че можеш ли всички ги запомни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vacsine
Категория: Бизнес
Прочетен: 494569
Постинги: 219
Коментари: 2322
Гласове: 3006
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930